View احسان دریا دل و همسرش PNG

View احسان دریا دل و همسرش PNG. جذابترین آهنگ عاشقانه / دل به دریا زده ام سمت نگاه تو عزیزم. میون همهٔ اَخمات دلبریتم میکنی دل و دورش میکنی گاهیم نزدیکته.

ناکامی رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران
ناکامی رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران from static2.mosalasonline.com
اى صاحب نعمت فراوان و اى داراى رحمت پهناور اى صاحب احسان پیشین اى داراى حکمت رسا اى داراى نیروى اى که هم در خشکى و هم در دریا راه رسیدن به او هست اى که در سراسر گیتى نشانه هاى او اى که مى داند خواسته دل هر خواهنده را اى که آگاه است از نهاد خاموشان اى که مى شنود ناله. خشایارشا نخست دلدادهٔ زن برادر خود ماسیست شد (غرض‌ورزی نویسنده مشخص است)؛ اما چون از او پاسخ نه شنید با دختر او آرتائونته نرد دل باخت (غرض‌ورزی نویسنده مشخص است). بیوگرافی استاد جمشید مشایخی به همراه همسرش گیتی رئوفی و فرزندانش.

احسان دریا دل جدید | دانلود تمام آهنگ های خواننده احسان دریا دل با لینک مستقیم mp3 و بهترین کیفیت ممکن همراه با متن ترانه از موزیکو.

واقعا زیبا بود تو این شرایط بد اقتصادی و کرونا هنوز آدم هایی هستند که دل مردم و شاد کنند ممنون از سایت خوب موزیک باران. دل‌باختگی خشایارشا در زمان اقامت او در سارد هنگام لشکرکشی به یونان روی داد. دل و جان را در این حضرت بپالا. ازدواج جنجالی احسان علیخانی و لیلا اوتادی؟!


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url